מכתב דני ליברמן – אור של נשמה

בס"ד מנחם-אב התשע"ו
אור של נשמה
לאורי חברי ומפקדי האהוב!
כמעט כ"ב שנים זכיתי לילך איתך ולאורך.
כבר מהרגע הראשון שהגעתי למדור בפיקודך, ראיתי את הדרך שבה בתוך כל הערפל – אתה מגלה את האור.
אור-י של סתר – "הנסתרות לה' אלוקינו" – בתוך הסוד הכמוס והנסתר, העמקנו והתחבטנו בין הידיעות, המקורות, התחקורים והתורות, לכאוס שאותו נדרשנו לפתור – בשביל שנוכל לכוון ולסמן את המטרות במהירות האור. בתוך אי-הוודאות ידעת תמיד לראות את הדרכים והשיטות הנבחרות ולחנך בדרך ברורה, ללא היסוס וללא פשרות. גם בשעות קשות והרות-גורל וגם ברגעים של ערפל מוחלט – ידעת תמיד להאיר ולמצוא את האורות.
אור-י של אמונה – יצרת סביבך תמיד תורה של חיים. תורה של עשייה ואמונה. אמונה בדרך וכוח של דביקות במטרה – הסתכלות ברורה בדרך אל האופק.
אור-י של אמת – תמיד ראית איך האמת הצרופה והדרך הבהירה מאפשרים לשאוף קדימה ולהוביל למקום חדש שרק אתה ידעת להמציא.
אור-י של יצירה – ידעת למצוא את האתגרים החדשים, לבנות מרחבים נסתרים וליצור יש מאין. בנית עולמות וסללת תמיד דרך שיוצרת חידוש בכל מימד.
אור-י של חינוך – חינכת ואהבת להדריך ולחנך בכל שלב ומקום בו היית. סחפת אחריך את מי שסביבך. יצרת מסלול של אור והארת את הדרך בשביל שנוכל להגיע אל האור בעקבותיך. תמיד כשנפגשנו, גם לאחר תקופה ארוכה, הספיק מבט אחד בשביל לדעת ולהעביר ישר ללב את האור השוטף ואת הדרך להתקדם קדימה.
אור-י של שמחה – מתוך עולם שלם, הצמחת תמיד שמחה, שילבת בדיחה, ידעת בחיוך אמיתי לגלות איך לשלב את השמחה והצחוק בכל צעד ובכל אתגר.
במעגלי החיים, בין שלב לשלב, הצלחנו לחבר את המעגלים לדאוג להתקדם ולנוע בדרך אל האור – אור של אמונה, אור של שמחה, אור של תורה ואור של השתלמות. חיבור של כל העולמות מתוך אור – מתוכו של אורי.
דאגת בכל מאודך למלא כל עולם וכל אדם בו פגשת – באור מיוחד שמתאים רק לו, ולבנות את הדרך שבה יצליח להתקדם ולממש את כל כולו באור האישי שלו. הצלחת תמיד לכוון במילים ספורות ולהתוות את הדרך.
אור-י של נשמה – הארת וסללת דרך של התקדמות והתעלות. עליה מתמדת ממדרגה למדרגה, שמחה מכל הלב, ואמונה בדרך לשלב הבא.
אהבת לגלות את הכוחות מחדש ולהעמיק ביצירה ונתינה ללא הפסקה.
גם בתקופה האחרונה חיפשנו ומצאנו יחד את הנתיבים באורותיו של ה"שפת-אמת" – "ועתה ישראל מה ה' אלוקיך שואל מעמך" – "כי עיקר דעת הבורא במוח ולב", חיברת את המוח והלב אל הנשמה, בשביל שנוכל לגלות יחד, לאן לשאוף ומה הציפייה והדרישה של ריבונו של עולם מאיתנו, בכל יום מחדש.
אור-י של נצח – מתוך חיבור מדויק של אורות הנשמה, בדרך אל הנצח, גילית לנו את האור שבנצח. גילית לנו את הדרך ל"אני לדודי ודודי לי" בדרך אל "קומי אורי כי בא אורך". הארת לנו את הדרך לחיות – לבנות עולמות של חיים מלאים באור. להאיר לנצח מתוכנו באורך, באור של אורי.
שלך, דני.